Filtrar
IDIOMA
EDAD
COLECCIÓN
VALORES
AUTOR/A
Autores/as
Ilustradores/as
FORMATO
PARA EL AULA
Cursos
Educación Infantil
Primaria
Secundaria
Bachillerato
Asignaturas
Colección LA GUERRA DE LES BRUIXES

LA LLOBA GRISA

La història de la Demèter. L'inici de La Guerra de les Bruixes. Des de temps immemorials els clans de les bruixes Omar han viscut ocultant-se de les sanguinàries bruixes Odish. La Demèter, la nena d'oracle d'Amorgós, ignora l'abast dels poders que té fins que la seva màgia atreu la mirada de l'Odish Ate. Tot d'una, l'odi contra les bruixes i les dones, sempre latent, s'encén en la petita illa grega i li destrueix la infància. I malgrat Ate, les supersticions i el seu clan, la jove Demèter es nega a acatar el dictat del terror. La seva temeritat alimenta la llegenda de la lloba grisa, una esperança per a les bruixes rebels. Traïcions, enganys, amistat i amor, en aquesta primera novel·la ambientada en el fascinant univers de La Guerra de les Bruixes i protagonitzada per les Omar, descendents de la mare O, les profecies de la qual anuncien l'arribada de l'elegida, una lloba que lluitarà contra les temibles Odish i les vencerà. Una preqüela de l'aclamada trilogia fantàstica. Més d'1.000.000 d'exemplars venuts Un èxit internacional. Publicat en 27 països.
Leer más
ISBN: 978-84-683-5858-1
Código: 135224
Fecha de publicación: 04/10/2023
N.º páginas: 460
Tamaño: 15,0 cm x 23,0 cm. Rústica
P.V.P.: 17,50 
Puedes apuntarte a los encuentros virtuales programados para este libro. Contacta con tu gestor comercial o a través de este formulario:
solicita más información
Temática:Ficción infantil / Ficción juvenil: fantasía
Biografía
Carranza, Maite
Maite Carranza (Barcelona, 1958) estudió Antropología y trabajó como docente y guionista de televisión al tiempo que se dedicaba a la literatura. Es una escritora de larga trayectoria, conocida por sus más de sesenta títulos de novelas juveniles. Con su trilogía La Guerra de las Brujas, traducida a más de treinta lenguas, se dio a conocer internacionalmente. Su obra, transgresora y comprometida, con títulos como Palabras envenenadas, ha sido merecedora de numerosos premios, entre los que destacan por su relevancia el Premio Nacional de Literatura Juvenil, el de la Crítica, el Cervantes Chico o el Premio Edebé de Literatura Infantil y Juvenil. Compagina la literatura con el guion televisivo; da charlas y conferencias, y está comprometida con la defensa de los autores.
Ver más